כתבות

תרגילי פילאטיס במשרד – שילוב נכון של אורח חיים ובריאות

הפעם בחרנו להראות לכם סרטון המתאר בדיוק כיצד תוכלו להרגיש טוב יותר, לדאוג לגופכם ולהפעיל את השרירים כמו שצריך – על אף שעות הישיבה הממושכות של כולנו בחיי היום-יום. התרגילים לקוחים היישר מהסרטון ומסודרים על פי הסדר כך שתוכלו ליהנות

10 רעיונות לתרגילי פילאטיס בישיבה – עובדים ונהנים

אורח החיים של רובנו היום נוטה לישיבה. בעבודה, בלימודים, ולעיתים אפילו בבית – אנחנו יושבים רוב שעות היממה. למרות שגרה זו, כגופנו זקוק לתנועה וישיבה ממושכת יכולה לגרום לכאבים בגב התחתון, לחץ על החוליות של עמוד השדרה, כאבי שכמות ואי

שיתוף אישי של קטי יצחקי – פילאטיס בהריון ולאחר לידה

קטי הגיעה אלינו בשבוע 24 כאשר חצי הריון כבר מאחוריה, היא לא ויתרה לעצמה והתאמנה ממש עד הרגע האחרון :) ועכשיו חודשיים אחרי לידה היא שוב אתנו בסטודיו. שמחנו לקרוא את ההמלצה שלה בפייסבוק ומאוד התרגשנו. שמחות וגאות על כל

ספורט לנשים בהריון – עושה את ההבדל

כל אישה יודעת שהריון הוא תקופה מבלבלת. מצד אחד, את עוברת דברים מופלאים. גדלים בתוכך חיים, את מרגישה את התינוק מתפתח ומרגישה נשית יותר עם כל יום שעובר. מהצד השני, לגוף משוחררים הורמונים בכמויות גדולות מהרגיל, לעיתים מופיעות בצקות או

פילאטיס לנוער

אף הורה לא היה רוצה שילדיו יחיו בתוך בועה של סמרטפונים ורשתות חברתיות ויעבירו שעות רבות בבהיה במסכים והעברת מסרונים. בימינו, לצערם של הורים לא מעטים, זהו בדיוק המצב עבור ילדיהם המתבגרים. בתקופה שלנו עמוסת הגירויים הויזואלים והאמצעים הטכנולוגיים הממכרים,

לזרום עם אימון פילאטיס

החיים שלנו קשים ותובעניים, מלאי מתחים ומטלות. עומסים מסוגים שונים יושבים לנו יום יום על הכתפיים- להתפרנס, להצליח, לקדם, לגדל, לנהל, להספיק, לשמור ועוד ועוד פעלים שמפעילים את המציאות שלנו מבוקר עד ערב. לפעמים נדמה לנו שעוד רגע קט פשוט

גבר תעשה פילאטיס

האם גם בך חבוי רקדן שלא יצא לרחבה? האם הגוף שלך הוא ממלכה רחוקה ולא ידועה? רוצה להרגיש סוף סוף את הגוף שלך בכל רמ"ח אבריך? להיות בשליטה על המבצר בו מתנהלים חייך? פילאטיס זה המקום בשבילך. לפתח מודעות ליציבה

חשיבות תזונה לאחר אימון TRX

החלטה על תחילת פעילות גופני, ושמירה עליה כהרגל קבוע היא רק חצי מהדרך. מה שאנו אוכלים, ומתי – הם מרכיבים חשובים באותה מידה לסיבולת הגוף באימון. הרבה מומחים מסכימים על כך – מה שאנו אוכלים לאחר האימון הוא, במקרים מסוימים,

חשיבות תזונה לפני אימון TRX

כולנו יודעים שארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום, אבל לאנשים שמתאמנים באופן קבוע ארוחה היא יותר מזה. מה שאנו מכניסים לגוף שלנו הוא דלק לאימון, ועוזר לשלוט על השרירים שלנו – בין אם אנחנו מתרגלים פילאטיס או עושים אימוני

10 טיפים לפילאטיס מתחילים

אז אתם מוכנים להתחיל ללמוד פילאטיס? 30 הימים הקרובים יכולים לשנות את חייכם. תוכלו ללמוד לא רק מה לעשות, אלא כיצד להעביר את עקרונות הפילאטיס של מרכוז, ריכוז, שליטה, דיוק, נשימה, וזרימה שהופכים פילאטיס ניסיון כושר גוף / נפש. 
הנה

יצירת קשר מהיר

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

טלפון (חובה)

הצטרפו אלינו בפייסבוק
עקבו אחרינו בגוגל פלוס