אימון TRX


אמנם הוא פותח עבור הקומנדו הימי האמריקאי, אבל לא צריך להיות לוחם כדי להתאמן בשיטת הTRX – ראשי תיבות של .Total Body Resistance Exercises
הקונספט של האימון הוא דיי בסיסי – שימוש בשתי רצועות על הרגליים או הידיים כדי להתלות חלקית ולהשתמש במשקל הגוף שלנו כהתנגדות. קבוצת השרירים אותה מפעילים כמו כמה חזקה ההתנגדות תלויה בתנוחה בה הגוף נמצא מול הרצועות.
אז אם תהיתם מה כל הרצועות המשונות שתלויות בחדר הכושר, הנה כמה סיבות למה הTRX כל כך פופולארי ולמה כדאי לכם להצטרף - 
  • זה לכולם – אנשים שאוהבים פילאטיס ויוגה נוטים לאהוב גם את הTRX כי יש קווים מקבילים. זה טוב גם לאצנים, רוכבי אופניים או כל מי שרוצה אימוני חוזק. אפילו מרימי משקולות מושפעים מהשיטה כשהם מגלים כמה היא יעילה בבניית שריר.
  • ידידותי למתחילים – עוד סיבה לנסות אימוני TRX היא שקל להתאים תרגילים לרמת הכושר והסיבולת האינדיבידואלית של כל מתאמן, ולהעלות בהדרגה אם נחוץ. המתאמן קובע כמה קל או מאתגר הוא רוצה את האימון, כך שגם מי שממש מתקדם וגם מי שרק מתחיל יכולים להתאמן באותו שיעור ולקבל מה שנכון להם.
  • אימון רב תכליתי - בTRX העבודה היא על כל שרירי הגוף. מתרגילים פשוטים למורכבים, אימון שרירים ספציפיים, או הפעלת כמה קבוצות שרירים סימולטנית, שימוש בכל מרכיבי הכושר כמו סיבולת שרירית, כוח מתפרץ, שיווי משקל וגמישות, תוך הפעלה תמידית של שרירי הליבה וחיזוקם. בנוסף, תרגילי TRX מתמקדים בחלקים שונים של הגוף בזמן שקצב פעימות הלב עולה, וכך משפרים גם את סיבולת הלב ריאה.
  • אימון פונקציונאלי – ניתן לבצע את התרגילים בכל מקום. בבית, בחוף הים, בפארק עם הכלב, ואפילו לקחת את הרצועות לנסיעות וטיולים. משקלן הוא 800 גרם וניתן לקבע אותן לכל דבר יציב וגבוה, וזה כולל מתח, עץ, פרגולה וגם לדלת בבית. 
זכרו! יש להקפיד שנקודת העגינה יציבה וחזקה כדי להחזיק את משקל גופכם.
  • אף פעם לא משעמם – 2 רצועות תלייה, אינסוף דרכים להשתמש בהן. אפשר לעשות הכול בTRX. והחלק הכי טוב, האימונים יכולים להשתנות כל הזמן, מה שאומר שגם הגוף וגם המוח יישארו מאותגרים. כך שאם אתם משתעממים בקלות מתרגילי כושר – הTRX הוא בשבילכם.
אצלנו בסטודיו תוכלו למצוא שיעורי TRX קבוצתיים ומשולבי פילאטיס, עם מדריכים מוסמכים, בעלי תעודה וניסיון, הכשרה מיוחדת למניעת פציעות וספציפית לTRX שיודעים להתאים תרגילים למתאמן, יכולים לבנות תכנית אימונים ובקיאים בעקרונות השימוש ברצועות. אז למה אתם מחכים? קדימה לאימון!   אימון TRX
יצירת קשר מהיר

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

טלפון (חובה)

עקבו אחרינו בגוגל פלוס