לזרום עם אימון פילאטיס


החיים שלנו קשים ותובעניים, מלאי מתחים ומטלות. עומסים מסוגים שונים יושבים לנו יום יום על הכתפיים- להתפרנס, להצליח, לקדם, לגדל, לנהל, להספיק, לשמור ועוד ועוד פעלים שמפעילים את המציאות שלנו מבוקר עד ערב. לפעמים נדמה לנו שעוד רגע קט פשוט נקרוס. שהמכונה המתוחכמת הזאת שמבצעת את כל זה בשבילנו פשוט לא תחזיק מעמד עוד רגע אחד. חייבים לעשות משהו. חייבים לנשום רגע, להזרים את החמצן עמוק בגוף, לשחרר את המתחים הכלואים בו, לשחרר את כל הכובד הזה.

לשחרר מתחים באימון פילאטיס

אימון פילאטיס נותן לנו מענה מצוין לצורך הזה שלנו לשחרר מתחים ולהחזיר את האיזון לגוף. מה הם המתחים האלו שהצטברו בו? הרבה פעמים כאשר אנחנו במתח נפשי גדול אנחנו שולחים כמויות נכבדות של אדרנלין לשרירים והלב מתחיל לפעום בקצב מהיר. הגוף נכנס למצב של מגננה מול סכנה. התוצאה היא שרירים תפוסים, רעלים שלא נוקזו מהגוף, עייפות וכאבי ראש. אימון הפילאטיס מכוון את הגוף שלנו לצאת מן התסבוכת הזאת בעזרת נשימה נכונה ותנועה המזרימה את החמצן והנוזלים בגוף אשר עוזרים לנקות את הגוף ולהזרים בו אנרגיה מחודשת וחיונית.

הפילאטיס מסייע להזרים חמצן ומים

ידוע לכולנו שבלי חמצן הגוף שלנו לא יוכל לקיים שום תהליך כימי. החמצן דרוש לבניית הגוף והתחדשותו ומהווה מרכיב חיוני בתפקוד האיברים השונים בהרמוניה. הנשימות המתורגלות באימון פילאטיס יעילות במיוחד בהעברת החמצן ומאפשרות שחרור מתחים ואיזון כימי בדם. נסו והיווכחו. גם מים הם חלק בלתי נפרד מגוף האדם, למעשה הם החומר העיקרי בגוף, ובלעדיהם לא נוכל לשחרר את הרעלים שהצטברו בגופינו. המים הם הנוזל המוביל את המינרלים וחומרי הבניה הדרושים לגוף. כאשר אין בגוף מספיק מים השרירים לא מתכווצים ביעילות ומכבידים על המפרקים. לכן אימון הפילאטיס חייב להתחיל בשתיית מים ולהסתיים בשתיית מים. התרגילים המועברים באימון הפילאטיס מסייעים להזרמה תקינה של הנוזלים בגוף. הפעלת הגוף בתנועות הארוכות והגמישות של אימון הפילאטיס מייצרת אנרגיה ומרעננת את השלד והשרירים. וכך מושג מעבר יעיל של חמצן ומים בגוף והגוף מתמלא חיוניות מחודשת ומשתחרר ממתחים מיותרים.

פילאטיס- שיטה ממוקדת ומאוזנת להורדת מתח

התרגילים המוצעים בפילאטיס מדויקים וממוקדים. המחשבה מאחורי כל תרגיל לוקחת בחשבון את הפעלת השרירים, הזרמת החמצן, תנועת המפרקים ונמנעת ממאמץ מיותר והוצאת אנרגיות שלא לצורך. לפיכך התרגילים עצמם אינם מייצרים מתח בגוף, אלא זורמים איתו ועם צרכיו. .  
יצירת קשר מהיר

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

טלפון (חובה)

הצטרפו אלינו בפייסבוק
עקבו אחרינו בגוגל פלוס