10 טיפים לפילאטיס מתחילים


אז אתם מוכנים להתחיל ללמוד פילאטיס? 30 הימים הקרובים יכולים לשנות את חייכם. תוכלו ללמוד לא רק מה לעשות, אלא כיצד להעביר את עקרונות הפילאטיס של מרכוז, ריכוז, שליטה, דיוק, נשימה, וזרימה שהופכים פילאטיס ניסיון כושר גוף / נפש. 
הנה עשרה טיפים לפילאטיס מתחילים - עקרונות בסיסיים, שאלות נפוצות ועוד כמה דברים חשובים שכדאי לזכור:
  1. ביגוד נוח - לבשו משהו שאתם מרגישים בו בנוח. משהו שמאפשר לכם לנוע בחופשיות. מכנסיים קצרים לא תמיד מתאימים לחלוטין לפילאטיס כי חלק מהתנועות, כמו רגל מעגלית – מעודדות אתכם להשתמש בטווח תנועה הרחב ביותר. בנוסף, לא מומלץ להגיע עם גרביים או נעליים. הרגליים צריכות להיות יחפות.
  2. מזרן מתאים - מצאו מזרן יוגה נחמד שהוא לא עבה או דק מדי. קנו אחד בצבע שאתם אוהבים, שגורם לכם להרגיש טוב. נסו לקנות מזרן בצבע שמעורר אתכם. אחרי הכל – אם אתם לא אוהבים את מזרן היוגה שלכם, לא תרצו להסתכל עליו כל כך הרבה..
  3. הצטיידו במגבת קטנה - רוב האנשים זקוקים לקצת תמיכה מתחת לראש כדי למנוע עומס על הצוואר. אם אתם משתמשים במגבת – אל תמקמו אותה מתחת לצוואר, אלא מתחת לראש, ושאלו את מדריך או מדריכת הפילאטיס אם המגבת ממוקמת בצורה נכונה. המגבת לא תהיה שמישה בכל תרגיל, אלא רק בחלק.
בנוסף, אותה מגבת יכולה לשמש מתחת לאזור עצם הירך כאשר שוכבים על הבטן, היא תתרום לנוחות שלכם.
  4. מדריך מוסמך - מצאו מדריך פילאטיס המוסמך בשיטת פילאטיס. יש כמה ארגונים גדולים המציעים קורסי הסמכה המעניקים מידע מאוד חשוב. בדקו אם המדריך שבחרתם קיבל יותר מיום אחד של הדרכה בנושא. אם תבצעו את תרגילי הפילאטיס אך לא תשלבו את העקרונות הבסיסיים – לא תבצעו את התנועות בצורה נכונה. תפקידו של המדריך הוא להסביר את עקרונות הללו ולעזור לכם בתרגולם כשאתם מתאמנים.
  5. להרגע – לא לדאוג אם אתם לא זוכרים את השמות של כל התרגילים בהתחלה. המדריך יודע את כולם וילווה אתכם דרכם.
  6. מיקוד - נסו להתרכז ולא לשוחח עם חבר או חברה תוך כדי. אתם באמת צריכים להתרכז ולהתמקד בתנועה ובנשימה שלך.
  7. תכנית - זכרו שאם אתם מנסים גם לרדת במשקל אז יש צורך בתזונה נכונה ונבונה, ואידיאל של שילוב מספר פעולות אירוביות בשבוע שלכם, כמו הליכה - היא נקודת התחלה טובה.
  8. להמשיך גם בבית - תרגלו בבית, גם אם זה נשימות ומתיחות בלבד.
  9. אתגרים - נסו לקחת שני שיעורים בשבוע.
  10. ואחרון חביב - התפנקו בפדיקור – אתם הולכים לראות הרבה מהרגליים היחפות שלכם בתקופה הקרובה. תהנו!
לסיכום, 
בחודש ימים של אימון קבוע פעמיים בשבוע תוכלו כבר לראות חיטוב בגוף, יציבה נכונה יותר, ההתנהלות היומיומית תיראה אחרת, יותר כוח בשרירים ונשימה טובה יותר. 
גם כאשר אתם הולכים או עומדים בתור, אתם יכולים להתאמן על רצפת האגן, למשל. בקרוב עיסוק השרירים שלכם בתנועה יהפוך לטבע שני.
חשוב להגיע עם ראש פתוח, ולהיות קשובים למדריך – הגוף כבר ידע לפעול בהתאם.
יצירת קשר מהיר

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

טלפון (חובה)

הצטרפו אלינו בפייסבוק
עקבו אחרינו בגוגל פלוס